Add to  |  Add to Favorites  |  RSS Feed  |  Register  | Login
Eng Arm Rus
View Job
Apply directly via email:
or using JobFinder.am:

Կոնտակտ կենտրոնի սուպերվայզեր
Job Information
Company: TotoGaming LLC Location: Հայաստան, Երևան
Employment Type: Լրիվ դրույք Open Dates: 09-01-17 00:00 To 21-01-17 23:59
Category: Հաճախորդների սպասարկման կառավարում Salary: N/A
Experience: 1 year(s) Preferred Age: --------
Education: Բակալավրի մակարդակ Preferred Gender: --------


Job Description
ՏոտոԳեյմինգ ընկերությունը փնտրում է Կոնտակտ կենտրոնի սուպերվայզերի՝ կոնտակտ կենտրոնի գործունեության և հիմնական գործառույթների վերահսկման նպատակով:


Job Responsibilities
-Վերահսկել Կոնտակտ Կենտրոնի աշխատակիցների՝ Հաճախորդների աջակցման օպերատորների աշխատանքը (բոլոր ուղություններով), Հաճախորդների պահպանման/ներգրավման խմբի աշխատանքը
-Հեռախոսով, էլ. փոստով կամ chat-ով (online) սպասարկման որակի ամենօրյա մոնիթորինգ` համաձայն հաստատված ստանդարտների
-Սպասարկման ընթացքում առաջացած Կոնտակտ Կենտրոնի աշխատակիցների հարցերի արագ լուծում և աջակցում online ռեժիմով
-Հարկ եղած դեպքում խնդրահարույց Հաճախորդների սպասարկում
-Հաճախորդների սպասարկման ծառայության օպերատորներին անխափան աշխատանքի համար անհրաժեշտ տեղեկատվության ժամանակին տրամադրում
-Կոնտակտ Կենտրոնի աշխատակիցների ընդհանուր ադմինիստրատիվ վերահսկողություն՝ աշխատաժամերի, ուշացումների, ինչպես նաև ընդհանուր ստանդարտների պահպանման վերահսկողություն
-Բացված հայտերի ճշգրտության և ակտուալության վերահսկողություն, ուղղորդում ըստ համապատասխան բաժինների
-Կապի պահպանում համագործակցող բաժինների հետ
-Ամենօրյա, շաբաթական և ամենամսյա հաշվետվությունների վարման համար տվյալների հավաքագրում
-Հետազոտական հաշվետվությունների նախապատրաստում, վարում և տրամադրում Հաճախորդների սպասարկման ծառայության ղեկավարին
-Ընկերության ներկա և պոտենցիալ Հաճախորդներին հեռախոսազանգերի միջոցով տեղեկատվության տրամադրում
-Սպասարկման միջոցով վաճառքի իրականացման մոնիտորինգ
-Մասնակցություն նոր պրոդուկտների և ծառայությունների թեսթավորմանը


Required Qualifications
-Բարձրագույն կրթություն,
-1-2 տարվա համապատասխան աշխատանքային փորձ կոնտակտ կենտրոնում կդիտվի որպես առավելություն
-MS ծրագրերի (Word, Excel ) լավ իմացություն
-Բանավոր և գրավոր հաղորդակցման գերազանց հմտություններ
-Վերապատրաստումներ և ուսուցում անցկացնելու փորձը կդիվի որպես առավելություն
-Արագ արձագանքման և բանակցային հմտություններ
-Փոփոխվող աշխատանքային գրաֆիկով աշխատելու պարտաստակամություն
-Հայերեն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն
-Կոնֆլիկտների կառավարման հմտություններ


Application Procedure
Մրցույթին մասնակցելու համար անհրաժեշտ է ուղարկել ռեզյումե (CV) հայերեն/անգլերեն լեզվով hr@totogaming.am էլ. հասցեին։
Խնդրում ենք տվյալներն ուղարկել "Contact Center Superviso" վերնագրով։ Միայն նշված թեկնածուները կհրավիրվեն hարցազրույցի։
Դուք նաև կարող եք դիմել տվյալ աշխատանքին` սեղմելով ԴԻՄԵԼ կոճակը:
Խնդրում ենք հստակ նշել, որ իմացել եք այս թափուր պաշտոնի մասին Ջոբֆայնդեր կարիերայի կայքից:


About Company
TotoGaming is the leading name in gaming industry in Armenia with strong brand recognition. The Company has been operating in the eGaming business for more than a decade showing steady growth: Sportbetting, Lottery, Online Casino, Slots, Scratches, Virtual Sports, Totalizer and others.





Apply directly via email:
or using JobFinder.am:
Copyright © 2007-2011 JobFinder.am v.6.0, powered by Margasoft
   Feedback | Terms of Use | Privacy Policy | Our Mission | Business Philosophy | Pricing | Contact Us