Add to  |  Add to Favorites  |  RSS Feed  |  Register  | Login
Eng Arm Rus
View Job
Apply directly via email:
or using JobFinder.am:

Հանրային ծառայությունների և գործընկերների հետ հարաբերությունների համակարգող
Job Information
Company: Digitain Location: Հայաստան, Երևան
Employment Type: Լրիվ դրույք Open Dates: 17-07-20 00:00 To 17-08-20 23:59
Category: Այլ Salary: N/A
Experience: 2 year(s) Preferred Age: 25 - 40
Education: Բակալավրի մակարդակ Preferred Gender: Male


Job Description
Դիջիթեյն ընկերությունը փնտրում է ակտիվ, եռանդուն անձի՝ պետական մարմինների և տարբեր գործընկերների հետ աշխատանքային հարաբերությունների ստեղծման, ապահովման և համակարգման գործառույթներ իրականացնելու համար:


Job Responsibilities
- Երևանում և ՀՀ մարզերում իրականացնել նոր գրասենյակների համար տարածքների որոնողական աշխատանքներ
- Վարել բանակցություններ տարածքների սեփականատերերի հետ ՝
- Հավաքագրել մանրամասն տեղեկատվություն նպատակահարմար տարածքների վերաբերյալ և արդյուքները փոխանցել անմիջական ղեկավարին:
- Կարգավորել արդեն իսկ ձեռք բերված տարածքների հետ կապված հարցերը պետական և մասնավոր կառույցների/մարմինների տարբեր ստորաբաժանումների հետ (քաղաքապետարան, թաղապետարան, համատիրություն, ջրմուղ, էլեկտրոցանց և այլն)
- Կարգավորել վարձակալած տարածքների սեփականատերերի հետ առնչվող հարաբերությունները/հարցերը
- Վարձակալած տարածքների շինարարական աշխատանքների ընթացքում աջակցել համակարգող թիմին՝ շինարարությանը վերաբերվող փաստաթղթային, գնումների, մատակարարումների և այլ գործառույթներում
- Սերտորեն համագործակցել Ընկերության ՏՏ բաժնի հետ՝ գրասենյակների ներքին ցանցերի ճիշտ ևժամանակին ապահովման և դրանց հետագա անխափան աշխատանքի համար
- Ապահովել վարձատուների, հանրային ծառայությունների ու Ընկերության միջև պատշաճ և ժամանակին փաստաթղթաշրջանառությունը, պարտավորությունների ժամանակին կատարմանը և փոխադարձ վճարումների ապահովմանը
- Պարբերաբար կատարել այցեր ՀՀ ողջ տարածքում գտնվող գրասենյակներ՝ առկա խնդիրներին ծանոթանալու և ձեռնարկել դրանց վերացմանն ուղղված քայլեր
- Աշխատանքների վերաբերյալ հաշվետվությունների կազմում և ներկայացում ղեկավարին


Required Qualifications
- Բարձրագույն կրթություն (ցանկալի է տնտեսագիտության, իրավագիտության կամ դիվանագիտության ոլորտում)
- Աշխատանքային փորձ կազմակերպչական և փաստաթղթաշրջանառության վարման բնագավառում
- Աշխատանքային փորձը տեղական ինքնակառավարման համակարգերում ցանկալի է
- Աշխատանքային փորձը անշարժ գույքի շուկայում ցանկալի է
- Զարգացած համակարգչային գիտելիքներ
- Բանակցությունների վարման և հաղորդակցման գերազանց հմտություններ
- Արագագործ և ճիշտ կողմնորոշվող
- Պատրաստակամություն և բարյացկամություն
- Հանդուրժող և համբերատար բնավորություն
- Պատասխանատվության բարձր զգացում
- Միաժամանակ մի քանի առաջադրանքներ կատարելու ունակություն
- Նորը սովորելու պատրաստակամություն
- Հայերենի գերազանց իմացություն, ռուսերենի լավ իմացություն, անգլերեն՝ ցանկալի է
- Վարորդական իրավունքի պարտադիր առկայություն
- Մեքենայի առկայությունը խիստ ցանկալի է


Application Procedure
Կարող եք դիմել այս աշխատանքին` ուղարկելով Ձեր բացատրական նամակը և ռեզյումեն հետևյալ էլ. հասցեին` career@Digitain.com Էլ. հասցե
Դուք նաև կարող եք դիմել տվյալ աշխատանքին` սեղմելով ԴԻՄԵԼ կոճակը:
Խնդրում ենք հստակ նշել, որ իմացել եք այս թափուր պաշտոնի մասին Ջոբֆայնդեր կարիերայի կայքից:


About Company
We are Digitain and we call ourselves Digitainers. Our company provides software solutions to the online, mobile and web-based verticals. We are part of a creative environment, where the brightest minds flourish together and create solutions that are optimal for businesses and friendly for users. Starting as a B2C business many years ago, our company re-established in 2015. Since then we have built ourselves to be one of the industry’s favorite software providers. Today we have more than 1500 employees and 70 partners across the globe. Our primary focus is on the regulated European market - with great plans to expand its geography into Americas and Asia. Our success lies upon our talents who create an incredible team spirit day after day. We are committed to chasing innovation with passion to provide extremely easy and satisfying software solutions for our customers. We put a lot of emphasis on teamwork, technological flexibility, and dedication to our customers. Working in a professional but at the same time enjoyable and cozy atmosphere every day, we are determined to push our employees to grow personally and professionally by providing various professional training, some occurring abroad, and organizational development activities.





Apply directly via email:
or using JobFinder.am:
Copyright © 2007-2017 JobFinder.am v.6.0, powered by Factumsoft LLC
   Feedback | Terms of Use | Privacy Policy | Our Mission | Business Philosophy | Pricing | Contact Us